TOLFTE JANUARI


Dålig uppdatering, jag vet! har inte haft tid helt enkelt.


Det har gått två dagar av skolan och helt ärligt, är less. Men bara en termin kvar och det klarar jag galant :-) Och längtar som en tok till studentresan, party, sol och bad med tjejorna, vi kommer rocka alanya, tro mig ;) 

Nu ska ni få höra..
Igår hade vi idrott och där körde vi hårt, styrketräning för rumpa, ben, mage, rygg osv.. Och snacka om  träningsvärk jag har. Det blev även en promenad hem från skolan och idag körde jag och olivia i gymmet, vi tog det snäppet lugnare eftersom vi både är förkylda plus att min träningsvärk jävlades.. hehe ;-) Efter träning blev det en 16minuters solning på suntan, det satt fint! Ser inte ut som ett lik längre :) Jag känner nu att det är dags att fimpa ciggen för gott, där ett tag gick det riktigt bra för mig, men vad hände..
Nu är det dags att sluta, på riktigt.
Det luktar äckligt, man får gula tänder, rynkig hy, lungcancer osv.. Finns nada bra med det!




Paradise hotell 22.00, det missar ni väl inte?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0