EN LISTA

Jag kommer från? Sverige
Jag heter? Erika
När fyller du år? 3 september
Tycker du om någon just nu? jag tyycker om många :)
Om sex månader? Då är jag på en resa med familjen :)
Jag samlar på? kläder(?)
Gröna eller röda äppeln? röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? mina bestisar
Gillar du golf? njae.
Vilken tid gick du upp idag? 8.30
Har du sovit i din egna säng inatt? jepp
Har du sovit ensam inatt? Jajemen
Har du strumpor på dig nu? johoodu
Hur svarar du i telefon? halllå, ja?
Vad ska du göra ikväll? silla i soffan, se efterlyst
Vad ska du göra imorgon? om jag mår bra så ska jag på personalmöte samt praktik
Var vill du bo när du blir stor? sthlm, eller USA, Los Angeles hade varit nått!!!
Är det okej att gråta? självklart.
När grät du senast? jag vet faktiskt inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar ofcourse, men våren är också mysig :)
Laddar du ner musik och film från internet? yes i do
Skulle du göra om du vann en miljon? resa, köpa lägenhet och vara väldigt generös ;)
Bär du glasögon eller linser? inget av det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej!
Har du piercing? nej. nickelallergi
Har du tatuering? nej.
Vill du gifta dig?  Ja en vacker dag :)
Vill du ha barn? Oja! :))
Solar du ofta? på sommarn ja, ibland solarium, men har dragit ner på det. är ju faktiskt farligt :/
Är du bra på att laga mat? nefan :/
Gillar du att dansa? love it
Hur vig är du? eeh.. hm.
Vilken är din favoritglass?  ben&jerry chocolate fudge brownie
Tror du på ett liv efter döden? hm njaa.. lite halvt.
Bor dina föräldrar tillsammans? nähädu.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? grön/bruna
Vilka hårfärger har du haft? brun, halvblond/ljusbrun, blond
Har du någon gång gråtit dig till sömns? har hänt.
Är du beroende av något? jo en hel del.....
Senaste låt du hörde?  almost lover
Brukar du bädda sängen? jao
Vem kramade du senast? P
Var du glad igår? Jodå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0