GOODBYE MY ALMOST LOVER

Efter cirka tre timmar har jag äntligen läst ut boken, ska upp före fan och skriva en recension imorgonbitti. antar att det inte bara är jag som skjutit upp allt plugg under lovet? Nåja, nu har jag fått det gjort iallafall.

Hade riktigt skoj igår, på förfesten hos Elin så körde vi lekar och skojade på, riktigt kul :) Sen blev det boden, utgång på Lotus. Alltid lika kul att träffa mina underbara vänner från boden, dom jag har roligast med :) Så min kväll blev lyckad även fast dagen inte alls började bra. Och inga minnesluckor denna gång, thank god for that. Systeryster fick ta den smällen istället, lider med henne ;)

goodbye my almost lover
goodbye my hopeless dream
so long my luckless romance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0