MY LIFE BE LIKE OOH AAH

Japp, blev mycket snack och ännu mera skratt!

Snacket mellan mig och Erica löd mest såhär(vi har den röda veckan):
Jag: Faaan vad gott med choklad!!!
Erica: Jaaaaaaaa!!
Jag: Men inte fan orkar vi gå till Konsum och vi kommer ångra oss efteråt!
Erica: Fan inte jag! Det är värt det.
Efter det eviga tjatet om den satans chokladen så tog vi oss till konsum, och väl hemma med chokladen så kan jag lova att vi njöt.
Av dom första tuggorna iallafall...

Men hurrni, imorgon blir det en prommis innan frulle och frullen kommer bestå av GRÖT.
Sen tar jag en promenad till stan också! Så kanske går bort halva chokladkakan iallafall ;-)

Ska ladda ipoden ett tag till, sen ska jag på dejt, med den kända John.
Sweet dreams, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0