SOFTISH I SOFFAN

Dålig uppdatering av mig idag, varför? Jo för att söndagar är en dag framför tvn :) MEN är det bara jag som tycker att det suger att wipeout, blåsningen OCH parlamentet är samtidigt? Så har hoppat mellan dom programmen ikväll. Och sen har vi då ballar av stål som är minst lika bra, galna människor dedär, men galet bra underhållning bjuder dom på ;-)





Självklart har jag hunnit med en promenad ute i finvädret, med Lina! Vi var ute i 1 timme, men kändes så mycket kortare. Det är väl för att vi hade så mycket att prata om :) Hoppas på lika fint väder imorgon också :)

Hoppas ni haft en bra helg och mått någorlunda idag :-) Jag har då njutit av min lugna helg!
Pussen och kramen ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0