LOOKING BACK OVER MY SHOULDER


Det är lördag, klockan är 22.57 och jag har bäddat ner mig i sängen. What's up med det?


Jag har bara myst i soffan hela kvällen, sen började jag bli riktigt uttråkad.. Därför la jag mig i sängen och tänkte göra ännu en tidig kväll så man inte har lika tråkigt, har jag tur så drömmer jag nå roligt :)

När man är själv så tänker man väldigt mycket, på vad som varit och vad som komma skall.
Just nu tänker jag på sötaste Harry som jag var barnvakt åt i två dagar, hade aldrig träffat han förut, det var en annons jag nappa på.

Det var som att jag känt han hur länge som helst, han var så snäll och go. Det var jobbigt när jag skulle säga hejdå, för jag visste att jag aldrig skulle träffa han igen :( Dom var från sthlm och var bara i luleå för att gå på bröllop, därför dom sökte barnvakt.

 
Här är vi, jag och sötungen :') sommaren 2008!
Det var en upplevelse som jag aldrig kommer glömma :) Han är saknad! ♥

Och när jag tänker på vad som komma skall, så tänker jag på sommaren som jag kommer spendera i nyköping, jobba på ICA och vara med familjen där nere. En hel del fest kommer det också bli, woho! Då har jag tagit studenten och är helt fri från skola, härligt!


Kommer spendera mycket tid i hamnen, fiesta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0