DET NÄRMAR SIG SLUTET

67 dagar kvar till ALANYA studentresa!
79 dagar kvar till självaste STUDENTEN!

när jag tänker på detta så ler jag, oavsett vilket humör jag är på :-)

Men det betyder att jag och tjejerna kommer skiljas åt och gå olika vägar, jag har haft tre härliga år med dem och här kommer lite bilder från ETTAN som var det bästa året, allt var nytt och vi skrattade oss igenom första året :)


Bild från när vi var på "skattjakt", därför antonia har en liten brandbil.
Vi arrangera ett knattedisco, som inte gick sådär jätte bra, haha.
Sen måla vi om våran våning, hmm.. vart är middagen camilla lova oss?


Vi var väl inte den seriösaste klassen...
Chilling i gymmet under idrottslektionen, hoppa och fota på danslektionen.
Jag och natta var mån om varandra, klia arm och klia nacke, stumpis :)
Och bildbevis på att vi skratta oss igenom året, så mycket så man grät ;)
memories never die ♥

Fast.. inte slut än, fortfarande tre månader kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0