A LIST

7 har du:
ett förhållande: nope :)
en bra bästa kill-vän:
ja, mer än en :) Många fina pojkar i mitt liv!
blivit kär vid första ögonkastet:
En gång ja.
haft ett one-night-stand: japp.
skrikit åt en lärare: back in the days

kysst någon och sedan ångrat dig: Har hänt,ja. 
något smycket över tusen spänn: Nej


6 dagens:
klädsel: Mjukisbyxor, linne och min älskade fleece :)
vill ha: 30 MAJ, 11 JUNI! wiiiie!
låt: Inna - hot
drog: Ben&Jerry
köp: nada
tanken när du såg dig första gången i spegeln när du vaknade: typ dö.

5 första:
vän: så långt bak minns jag inte, hallå! 
kyss: eehm.
husdjur:
Måste nog ha varit Pelle, min fågel :)
semester: Finland 91 eller nå.
fylla: var jag 13 eller 14...


7 senaste:
person som messa dig:
OLIV to the IA!
personen du kramade: Papi ♥
personen som ringde dig: Emilia
personen du sa "jag älskar dig" till: vet inte. 
alkoholdrycken: Piggelindrink ;-)
gången du grät: dunno
måltiden: Lunch, varmkorv.


5 skulle du:
hoppa fallskärm: njaae, vem vet.
våga hoppa bungyjump: tror fan inte jag vågar de.
dejta en kille med mycket tattueringar: Jadå, eller beror på hur mycket. Man behöver ju inte överdriva :)
kalla dig själv lycklig: Mjaa.. ibland :)
kunna springa 10mil: med min kondis?? NEJ.

6 vad:
gör du just nu: svarar på dessa frågor och lyssnar på musica.
ska du göra imorgon: praktik ifall jag känner mig friskare annars kurera mig.
vad säger du till dig själv när allt känns svårt: att det finns dom som har det värre och så tänker jag på min underbara familj.
har du med dig på bio: sällskap
är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: hm, typ kroppsbyggnad ;-)
skulle du göra om du vann på lotto: åka utomlands.

6 blandat:
är du blyg inför motsatta könet: nerå :)
hur gammal blir du nästa födelsedag: 19
kramar eller kyssar:
både och.
vilken ålder har varit bäst hittils: 16 
sova på mage, sida eller rygg: sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0