RAGGNINGSREPLIKER

- Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit fem påsar, vad gör du ikväll?

- Jag säger inte det här för att impa på dig, men jag är faktiskt batman.

- Tänk om livet var ett spel och du var tärningen, då skulle jag pussa på dig för tur, rulla runt dig på bordet och
hoppas på sex.

- Hej jag har stånd och det är ditt fel!

- Fryser du? Det borde du göra. För du har varit naken i mina tankar hela kvällen.

Och nu till dom lite sötare replikerna..

- Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?

- Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig!

-Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge mig den perfekta julklappen.

- Har du en krona? Jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär!

- Gud måste sakna en av sina ägnlar, du är ju här!

- Om vatten var skönhet skulle du vara en ocean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0