DAGENS.

Jag och johanna sitter vid matbordet hos hennes farmor och farfar och pratar om hönsen som dom hade förut som var så tama, jag och johanna döpte dom till fanta, pepsi osv.. Och vi skrattar åt att dom tillochmed gick in i huset.
Jag: Haha då kasta du ut dom eller?
Rose-marie: Joo!!
Jag: Haha ja med picken före...
Jag & johanna: HAHAHAHHAHAHA.
Rosemarie är tyst, hon förstod nog inte det roliga i det.
Jag: Eh... mena näbben.
Sen skratta vi i ungefär ett år tills det var dags att äta :)

Nu blir det snart en tripp till Boden för att gratta gutte och hälsa på grabbarna en sväng.
Sen vidare till Storforsen där det är nå 70-tals tema. Blir väl jag, johanna och gubbarna.
Och sara som jobbar i baren :) Inge alkoholförtäring ikväll, vi tänkte ha kul nyktert ;)



Seventies'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0