LEFT OR RIGHT?

Jag vill jobba, tjäna pengar. Jobbigt att ha pengar men inte kunna spendera dem, helt klart värt det när jag väl kommer till Thailand såklart men... Hade chans på ett heltidsjobb men var tvungen att tacka nej eftersom jag åker till Stockholm i januari och är borta i Thailand hela december. Det funkar ju inte att bara jobba en månad när dom söker en heltid..



Gjorde jag rätt val?
Nu när min älskade kusin flyttar hit också, vi som kommit varandra så nära. Vill inte lämna min familj eller mina vänner. Jag hoppas verkligen att pappa flyttar med mig, annars skulle det bli FÖR jobbigt. Åh får ont i magen av detta. Kanske låter fjantigt men har tänkt mycket på detta på senaste, tidigare var det bara: JA STOCKHOLM!! Nu inser jag verkligen att jag lämnar inte bara den där staden, utan även alla mina nära och kära som betyder allt för mig.

 
Men jag kommer få spendera mycket tid med dessa. Mina syskon! Som jag annars saknar varje dag när vi bor så långt ifrån varandra. Och hur rolig är inte tanken på att vi ska jobba ihop?

Vad tycker du? Lämna gärna en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Jag hade lätt åkt! Dina nära och kära finns alltid kvar här hemma, sånna här erbjudanden finns tyvärr inte alltid kvar. Go for it Erica :)

2010-10-26 @ 10:28:11
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Elin

Du ska göra det som känns rätt för dig. Men kom ihåg att man måste våga för att vinna. Du kan ALLTID åka hem till dina närmaste, dom väntar på dig.. Lycka till med dina val gumsan :**

2010-10-27 @ 08:25:07
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0