SKA MAN VARA FIN, FÅR MAN LIDA PIN.

Nu är utväxten inte lika skarp, gjorde slingor i hätta, gjorde ont som vanligt. Men resultatet blev då bättre, ska man vara fin så får man lida pin! Vi åt kvällsfika och prata gamla minnen, blev lite skratt.

Emilia: Min färg har redan försvunnit och jag har inte ens fått utväxt, och jag använde ju Loreál.
Ellinor: Hm, men har du typ köpt det på konsum eller?
Emilia: Nej, på kvantum!!
Jag: Men oj vilken skillnad.
Alla: HAHAHAHAHAHA!

Det är tydligt att emilia är den äkta blondinen!

Btw nu är det inte så att jag tappade mobilen utan Cilla. Så jag har kvar mitt nummer så ni vet, som varken johanna eller linn trodde. "Men hade inte du tappat mobilen? Därför jag inte hört av mig." Hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0