HEHEHEHE

SEX/KÄRLEK
- Är du singel nu? Jaa :)
- Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa förhållanden, när det väl gäller.
- Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja det är jag väl :)
- När hade du sex senast? Hihihihi
- Har du kört oskyddat nån gång? Jepp!
- Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Njae.
- Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Hmm, mjaa.
- Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Haha jo, moget jag vet.
- Haft sex och sedan ångrat dig? Tyvärr ja.
- Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Säkert.
- Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Absolut!
- Sparat något från ett gammalt förhållande? Jo hoho.
- Somnat gråtande pga kärleken? Har hänt.
- Varit på en blind date? Njiet.
- Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 7 månader typ.. haha
- Har du någonsin varit kär? Jooodå :)
- Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Jajemensan.

KOMPISAR
- Har du nån bästa vän? Jag har flera.
- Är du ofta med dina vänner? Jodå, men oftare förut!
- Vad brukar ni hitta på? Prata, skratta, allt möjligt.
- Bästa minnet med nån vän? Här jag var i Alanya samtidigt som Johanna :) sen massa fler.
- Säg namnen på några riktigt bra vänner? Ingen nämnd, ingen glömd :)
- Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja såklart.
- Har du hatat din bästa vän? no no no
- Litar du på din bästa vän? Japp till 110%
- Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja.
- Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja.
- Vart bor din bästa vän? Luleå och Älvsbyn.
- Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Klart vi gör ;) 
- Har du ljugit för någon kompis någongång? har jag säkert.. men en vit lögn måste man dra ibland va?!
- Har någon kompis ljugit för dig någongång? JA!
- Ljuger du för dina vänner ofta? Självklart inte!!
- Vilken kompis var du senast med? Linnsan
- Har du många kompisar i din klass? Går ej skola, hihi
- Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? -
- Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Johanna och Helena
SISTA SOM
- Du fick en puss av? Mmmmmm!
- Sov med dig i samma säng? Systerstor
- Du delade ett riktigt skratt med? Ett riktigt skratt, helt klart Erica ;)
- Du gick på bio med? Bra fråga.
- Du höll i handen? Mmmmm!
- Du gick på stan med? hmm, syrran typ
- Delade en pizza med dig? Jonas
- Du ringde? Vanessa
- Skickade ett sms till dig? Jessica
- Du kramade? Mamma
- Gjorde dig lite besviken? Ingen jag tänker nämna här.
- Gjorde dig mycket besviken? -
- Du skrev med på msn? Thomas
- Du snackade skit om? det är så många så vet knappt själv... :/
- Du åkte bil med? Pappa
- Gav dig en komplimang? Hmm.. :) 
- Du kollade på film med? Linn, adam, daniel
- Du åt med på resturang? Paulina och Kristina kanske?
- Betalade något åt dig? Pappa
- Grät inför dig? Det är väl onödigt att nämna här :)

BOENDE
- Bor dina föräldrar tillsammans? Nejnejnej.
- Om inte vem bor du mest hos? Papi
- Har du eget rum? Ofcourse!
- Egen dator? Kan man säga.
- Egen tv? Ja men ur funktion haha..
- DVD? Delar :)
- Boxer? eftersom jag inte har en tv som funkar så näää.
- Internet? Ofcourse!
- Vilka färger går i ditt rum? Bruuunt :) 
- Har du stror golvyta? Joja typ.
- Får man plats att sova fler än en i din säng? JAPP :) älskar min stora säng
- Är köket stort? Nej.
- Ismaskin? Nej.
- Micro? Såklart!
- Glass i frysen just nu? Nej :)
- Fler än ett badrum? Nej.
- Badkar eller dusch? Dusch hos pappa, badkar hos mamma.
- Tvättstuga? Jo.
- Balkong? Japp.
- Bra grannar? NJAAA!!

DIVERSE
- Favoritfärg? Svart, vit, rosa eller nå.
- Mobiltelefon? Oyeah
- Skola och program? Handelsprogrammet gick jag!
- Oskuld? Självfallet!
- Senaste filmen du såg? TAKEN, så bra!
- Senaste låten du lyssnade på? Telephone
- Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? - raderat alla.
- Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? -
MÅNGA!
- Vad åt du till middag igår? Pannkaka :)
- Har du duschat idag? Jåmenvisst.
- Vad var det senaste du sa till din mamma? Hejdåå
- Vad var det senaste din mamma sa till dig? Hejdåå
- Har du skolkat någongång? mhm..
- Är du en svartsjuk person? Kan vara ja!
- Går vänner före en partner? EVERY SINGLE TIME!
- Kommer du bra överens med din familj? Jaaaaa!
- Vad ska du äta till middag ikväll? Jag ÅT kyckling och liiiis.
- Har du några syskon? Japp två systrar och en bror, mina bäästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0