THAILAND HERE WE COME

KLART OCH BETALT!

Den 3/12 till 27/12 kommer jag, Vanessa & Emilia befinna oss i paradiset Thailand. Två dagar i bangkok=SHOPPING! Sen resten av tiden kommer vi vara i Phuket på alla möjliga ställen där, kommer även möta upp helle och micke! Jag är såååå taggad :-)

Resan gick på 5955 med avbeställningsskydd. Inget hotell inbokat, det fixar vi på plats, förutom att vi ska boka hotell i bangkok, säkrast så. Sen har vi sprutor att göra, denna resa kommer kosta oss pengar, men det är SÅ värt det. Varenda krona, yeey!

 
Vill ha december NU!


Kommentarer
Postat av: Tess

Fuskigt! Lämna lite plats i bagaget så jag kan följa med ;)

2010-09-14 @ 13:10:03
Postat av: Annelie

Helt klart värt pengarna. Jag och M åker den 30 november och blir bort tre veckor. också till phuket. Hittade dig via bellas blogg. M är morbror åt bella...



// annelie

2010-09-21 @ 12:57:22
URL: http://mylifeasawife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0