SJUTTONDE FEBRUARI

Det närmar sig söndag, då blir jag Nynäshamn bo i några veckor, sen blir jag sambo med min fina vän Sandra. Men då är frågan, hur ska jag klara mig utan Mia och barnen? Vi saknar varandra om jag är borta bara en dag, men nu är vi iallafall inte 120 mil ifrån varandra, kommer hälsa på så fort jag får chansen!
Så på fredag är det fågelfest hos oss! Så kom och kvittra loss med oss ;-)


så gammal men fortfarande lika underbar och betydelsefull ♥ lilla tessan.



Det är tragiskt vad droger kan ställa till med, du hade hela livet framför dig!
 Jag är och kommer alltid att vara emot droger!
Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Paulina hilding

sötnos :) har du det bra i den nedre delen av landet?

2011-02-18 @ 23:02:04
URL: http://paulinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0