MIN DAG.

Fan vad vi stressade igår, det vart pannkaka av dagen men hamnade till slut på Stuk där jag fick dansa med min syster och kusin, kul hade jag! Så jag är nöjd över min sista festkväll i Luleå på väldigt väldigt länge.
Tack mina fina som förgyllde min kväll! Kommer sakna er mer än ni kan förstå!

Idag har jag och Cilla legat i soffan (som alla andra bakisdagar vi har tillsmamans), sett Sons of Anarchy och det är jobbigt att jag INTE kan se mer av det. Cilla du får informera mig om vad som händer ok? 

Sen hämta papi mig och vi for till mami och hade en avskedsmiddag ♥ Jag kommer sakna min familj.

Slumra till framför soffan så nu vart jag pigg, icke bra med tanke på att jag har tvättstuga 7 imorgonbitti. Blähh. Sen ska jag städa och uträtta några ärenden. Tre dagar kvar tills jag får krama om min älskade syster och pussa på mina goskitar Tessan och David, jag längtar så mycket.

I'm ready to make a change.


mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0