NYÅRSLÖFTE.

Mitt nyårslöfte = Sluta röka!
Det blev en segstart så från och med idag har jag hållt det, inte ett enda bloss. Det är kämpigt vill jag lova, för det är en vana, en mycket dålig vana. Men jag har klarat det förut så jag klarar det igen. Finns ju inget positivt med att röka, förutom att det är socialt och i princip alla jag känner röker så luktar det illa, kostar pengar, förstör lungorna, ökar risken till cancer/kol, man får gula tänder, rynkor, you name it. Bara dåligt, usch fy och blä!

Så mitt motto är: FIMPA CIGGEN, BEHÅLL GLÖDEN! ;-)

Idag fick jag träffa Cilla och barnen, äntligen! På torsdag bjuder dem med mig till Piteå där det ska lagas Sri Lanka mat och även ätas såklart. Spännande :-)

Bilder från nyår kommer upp i ett annat inlägg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0