Stockholm.

Helt otroligt att det fortfarande finns folk som är inne på min blogg, har inte uppdaterat på vet inte hur länge. Men nu ska ni allt få en uppdatering, trogna läsare.

Stockholm levererar, har kommit in i detta liv och jag börjar vänja mig vid att vara ifrån mina nära och kära, fast jag saknar er varenda dag. Och jag är inte hel utan er vid min sida.

Men man kan säga att vänskapen testas och jag vet med all säkerhet vilka som är mina äkta vänner och vilka som inte är det. Måste säga att jag är besviken på många. Och lite chockad också. Men sånt är livet. Tack till er som har tid att skicka iväg ett sms då och då, och ni som slår en pling när man minst anar det. Det värmer.

Något förjävligt som har hänt är att min iphone blev stulen förra helgen. Av två idioter som tog den från min väska och sprang iväg. Nu får vi bara hoppas på att folksam har lite hjärta och att jag får tillbaka den på hemförsäkringen.
Håller tummarna.

Har inte så mycket fritid för tillfället, jobbar hela dagarna, men cash is king. Och om tre veckor får jag njuta 10 dagar i solen med mina fina vänner, helle och vanessa. Portugal, here we come! Tre veckor semester är välbehövligt, och en tripp upp till familjen är mer än behövligt. Saknar mamma och pappa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0