TJEJKVÄLL!

Efter att ha jobbat som en tok i ett x antal dagar så har jag åkt på en rejäl förkylning med feber som kommer och går. Så jag bestämde mig för att åka till Nyköping och bo hos syrran, för kan hursomhelst inte jobba. Och det var en lång kram när vi möttes på tågstationen, som jag saknat henne. Så kvällen har spenderats med hon, sofi och malin. Prat och skratt :) Sen kom Bibbi, med lite godsaker, en riktig tjejkväll! Så välbehövligt.

Saker att se framemot:
21/3 kommer världens bästa pappa och hälsar på.
1/4 blir jag sambo med min fina vän Sandra.
18/4 kommer min kära syster och hälsar på.
Och så kommer min helle någon gång i April!

längtar längtar längtar!


Och så en dagens:
Jag, mia, sofi och malin babblar på och så ringer det i Malins telefon och hon tittar på telefonen och säger:
"Det är hon jag brukar rida."

Vi dör av skratt och Malin går iväg, när hon kommer tillbaka säger hon:
"Jag hörde att det blev lite fel där, hahah."
Vi: "Lite? hahah."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0