Hold me now and never let go

godmorgon.
kom typ just till skolan, och torsdagmorgon börjar som vanligt med data :))))
jag känner att mitt humör inte är på topp idag, speciellt inte nu under denna lektion.
för lisette går mig enormt mycket på nerverna, hon lyssnar inte ens på en? äh, dra.
det gick segt att stiga upp i morse, eftersom jessica sov som en stock medans
jag steg upp. Fan, ungjävel :> men hon steg upp sen när jag skulle till skolan.
hon ska inte vara på skolan i fem veckor, för att hon har jävla praktik. fuskigt!
har inge praktik i ettan ;/ buäh. jag är så less på skolan så jag vill spy.

den här dagen är inte min favorit, eftersom jag har dans i två timmar.
och resten som inte har dans slutar 13,20! min kortaste dag är 14.40 :o
så jag har håltimme från 13.20 till 15.00! sen dans i två jävla timmar.
visst, dans är skitkul! MEN, om man dansar det man tycker om att dansa.
Ofta balett är kul ens? absolut inte, nej fan vad jag klagar nu. är ej på humör!
Finns något positivt med den här dagen i allafall, ska vara med Daniel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0