i wanna dance with somebody

dagarna går så fort, och imorgon är det redan torsdag? :o
inget jag mår dåligt över direkt, haha. Fast det närmar sig fredag, begravningen ;/
det är då verkligen någonting jag inte ser framemot, det kommer vara det värsta nånsin.
Har varit på många begravningar, men stod närmast farmor så det kommer bli tungt som fan.
nåja, jag måste göra det, eller måste & måste. jag har ett eget val, och jag vill säga hejdå.
En sista gång ;/ skit också. Jag vill att hon ska komma tillbaka. Men hon har det bäst nu :)
Den här dagen har inte varit så farlig, hade ingen matte ;D ME HAPPY! så hade hål i två timmar.
Då var det stan som gällde, köpte mig ett par skor, knäsockar och ett bälte ;D me like.
Nu ska jag snart göra mig käk, ensam hemma ikväll. måste nästan ringa jess ;D haha.
Ska på dans med erica och amanda halv sju,
hoppas det är kul där så man äntligen kan börja om.
streetdance var inte riktigt dansen jag tycker om, självklart måste man skaka lita rumpa ;D
Igår var jag på skolan, rätt seg dag. men sen när jag kom hem var jag med en sötnos :) mys!
Imorgon är en happy day, för min syster och systerdotter kommer :)
fan vad jag ska gosa med sessan, åååh min lilla prinsessa :)

Mosters flicka :)
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0