it can only get better

haha, fan vad vi kan gorma uti dansen alltså, ska vi eller ska vi inte?  hela tiden :p
men det blev att vi gick på dansen, iaf jag och amanda, ovanligt att natta inte for? ;)
efter dansen var det första buss hem, till syster och sessan :) mmh, så myyys!
det kändes så bra att träffa dom, oj så jag har saknat dom alltså.
Idag har vi varit och handlat, svängt förbi faster en sväng också.
sen for vi hem, och har köpt gotta till ikväll :) så nu har vi det riktigt mysigt.
Jag längtar verkligen inte till imorn, fan så tungt det kommer vara ;s
Och det känns ju fan inte bättre nu när vi är ovänner, you know who.
men whatever, jag kan ju upplysa alla vad du skrivit i din blogg om du vill? :)
Jag känner mig jävligt värdelös när du sitter och skriver att jag bara får dig att må dåligt.
Jag gör fan allt för dig och har alltid gjort det, men om det är så jävla illa att höra sanningen
så ska du ju fan vara glad över att jag skriver det i bloggen, eftersom du inte kan ta den.
Men det är ju bara fel, alltihop. jo, jag vet! och jag har sagt hur många ggr som helst till dig,
så som jag känner. men du har inte ens tagit in det? så what to do? ORKAR INTE MER!
anyway, orkar inte tänka på det nu. imorgon ska jag fokusera mig på farmor, min farmor <3
kommer kännas bra med alla underbara släktingar där oså, men vill inte se dom ledsna ;/

är du nå söt eller? :)

you and me are so over!

image18
mosters hjärtegull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0