you should let me love you

om två minuter ska jag ha dataprov, och kan tala om att jag inte är det minsta laddad.
det kommer gå åt helvete, jag haaaaatar data! antar att ni redan vet det ;> hihi
och idag är det palt, jag och amanda är överlyckliga över det! vi ska äta ihjäl oss ;D
sakta i backarna nu, inte ska amanda äta ihjäl sig ;) då blir jag lessen i ögat.
har faktist inte så mycket träningsvärk från dansen igår, hade det bara igår? :P
jag som trodde att det var tvärtom, men det var väl för att jag stretcha ;D
Slutar 5 idag, fan vilken lång dag alltså.. men dans är ju kul :)
fast vet inte om jag ska skippa den, vill hem till sessan och mia dirr efter skolan!

nu ska jag göra provet, wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: hannnad

hoppas provet gick bra :D

2007-10-04 @ 11:41:40
URL: http://hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0