Jag är less!

Ändrade planer inför helgen, det blir inge sthlmresa och det blir inge the voice show.
Allt på grund av att jag och olivia kramade varandra och ramlade i den svängen, så
jag slog mitt öga rejält, så sitter nu här med ett svullet öga, ser  ut som att jag har
fått en rejäl höger, haha. Som även några tjejer trodde, dom blev ganska upprörda
och sa att dom skulle spöa killen som hade slagit mig, men så var det ju verkligen
inte. utan jag och olivia ger otur till varandra helt enkelt, men är väldigt chockad över
hur det kunde bli så allvarligt. Har nämligen brytit två ben i ögat, så ska till sjukhuset
imorgon och så får jag se om det blir att fara till umeå och operera, hoppas inte det.

och hann aldrig in på farmen heller, så nu tänker man bara att varför i helvete var jag
tvungen att springa fram till olli och krama henne? :O jag som hade tänkt ha så kul
den kvällen, men istället fick jag besöka akuten pga av att jag kramade min bästavän.
haha låter ju sjukt, men men så var det. Och med lite alkohol i kroppen kan de sluta
illa märker jag. Nåväl, förjävligt också att någon idiot snodde mina pengar när jag satt
där med ett sprucket öga. Vilka jävla idioter det finns, världen är full av idioter helt enkelt.

Nu kommer det nog inte komma nå glada inlägg för har ingenting att se framemot nu.
Sen får vi se hur länge jag måste ligga hemma med ögat, för jag visar mig då fan inte ute!
Haha. Nåja, alla har vi otur någon gång, men ett plus i minuset är att jag blev moster på
lördag natt, samtidigt som jag var på akuten låg syrran i nyköping på förlossning, så nu
har hon fått sig en david också :) Det är ju roligt. Blir väl att fara ner sen när det är läge!

Ikväll kommer paulina och olivia och tar hand om mig :)
Jag och olivia kommer väl deppa till tusen över vår underbara sthlmsresa som vi såg
framemot så mycket. Haha åh vad vi är arga på oss själva som var tvungen att krama
varandra. Ska hålla mig borta från kramar nu, haha. Jävla skit! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0