Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter en heldag på stan, träffade ett gäng älvsbybor, hur kul
som helst :) Roligast var att träffa min johanna! Puss på henne :) Jag och palle tog en fika,
mer än det köpte jag inte, så det har inte gått mycket pengar idag. Känns skönt! Måste hålla
i dom :) Men däremot såg jag Kevin, Robin b och Alice, dom uppträdde i shopping idag och
herregud så mycket folk det var, och tjejerna var ju helt galna. Fyfan om Johan Palm hade
varit där, tror fan att jag hade varit döv nu isåfall.. De är bara personer som deltagit i en sång
tävling och kommit långt, och har bra röst. Förstår inte hur folk kan bli så tokiga :p Menmen..
Nog om det. Nu väntar jag bara på mat och sen efter maten ska jag till wårellarna och hämta
lite kläder och bara umgås. Alltid trevligt :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0