Bigbrothermys

Nu är det bigbrother-time för mig och paulina. Har inte fått mycket gjort av pluggandet,
så kan ju säga att det blir ett fett ig imorgon. Känns inge vidare bra, men har mig själv
att skylla. Jag kommer inte vara så peppad på att stiga upp imorgonbitti eftersom en
viss paulina kommer sova vidare, fast lite peppad blir jag nog med tanke på hur hon
låter när hon sover :o hahah, om ni bara visste!

nä, nu börjar klockan dra iväg och jag ska fan upp snart.
Så nu blir det bigbrother, the best shit ever!


Haha, man skrattar lika mycket varje gång!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk att Samuel tog sitt liv efteråt, hemskt. Han hade ju små barn och allt.

2008-12-02 @ 23:20:15
Postat av: erica

Va? Det hade jag inte en aning om :/

2008-12-03 @ 13:36:48
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men han blev häktad av någon anledning och typ hängde sig där :/

2008-12-03 @ 20:31:11
Postat av: erica

Jaha, hur vet du att det är sant då? :p för jag har inte sett det på några nyheter eller så..

2008-12-03 @ 22:20:32
Postat av: Sandra

Finns om du googlar, jag läste det på expressen eller nå sånt för något år sedan :P

2008-12-03 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0