fredag

jahapp, då var det fredag idag då. För mig känns det inte alls kul med helg, för jag kan
inte göra någonting. Får tänka på alla dom som äter en massa godis, jag är så jävla sugen
på nå gott, bara för att jag inte kan äta det. Ni vet, man vill alltid ha det man inte får.

Olivia var här ett tag idag :) Vi spelade skip-bo, faktist så vann hon över mig.
Men det var bara uppvärmning, sen när jag kom igen hade varken hon eller mamma en chans!
Det blev inte lika mycket prat som det brukar vara, och det beror på att det är jävligt jobbigt för
mig att prata. Och min röst, haha så ful. Hoppas verkligen min vanliga röst kommer tillbaka snart! :p

Blir väl att mysa i soffan med mamma och syrran idag, bara ta det lugnt.
Vi ska kolla Mamma mia, den filmen är så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0