Fredag

God morgon.
Har gjort mig i ordning för en dag på stan, nu ska jag bara ringa olli och väcka henne för
jag har en stark känsla av att hon fortfarande ligger och sover. Och jag vill in till stan så fort
som möjligt! Men lär nog få vänta ett bra tag på den segfian ;p

Annars så var jag med isabell, jessica, maria och amanda igår. Vi tog det mest lugnt,
var och tände ljus på olycksplatsen, sen var vi hos kattvakt hos isabells granne,
där skoja vi på en massa, spela kort, såg tv, prata strunt :)

idag ska det köpas en ipod, och ett par jeans känner jag att jag behöver, så om jag hittar
några snygga så blir det nog att jag köper, sen en massa kläder kommer jag förhoppningsvis
hem med också! :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0