Godmorgon

Godmorgon.

Idag gör det riktigt ont i min hals, vill bara sova bort tiden då det gör såhär ont.
Vaknade inatt, samma tid som igår, lika ont och lika svårt att sova, önska att
det var en dröm. Trodde verkligen inte att det skulle göra såhär ont efter den
här operationen. Och det känns verkligen som att det står helt still, att jag
inte blir bättre, och det är julafton om fem dagar. Jag måste vara frisk då!

Inga positiva inlägg nuförtiden, men är riktigt less nu! blö.
Fast klart det finns dom som har det värre, men man måste
få klaga ändå, för det här är fan pain in the ass.


Kommentarer
Postat av: Vivian

Hej jag har en simpel fråga: vilket land är du ifrån?

2008-12-18 @ 12:57:07
URL: http://vivita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0