Godnatt

Godkväll :)

Ligger i sängen och lyssnar på musik, är riktigt trött men tänkte se ett avsnitt av bigbrother
och sen tänkte jag sova. Ska vara på skolan klockan tolv, så det är bäst att vara utvilad så
man orkar med morgondagens smaskigheter ;) Så imorgon blir det först "öppet hus" på
skolan, till halv två, sen knallar jag till olivia, och fixar mig i ordning där med henne, sen
tar vi en buss kring 6 :) Och imorgon ska hon och jag vara glada, bara njuta av vårat nu
fria liv ;) haha right dollan? Ingen ska förstöra den. Can't wait :) kanske ses! ;)

Plannja förlorade matchen, ovanligt? Men den var jäkligt spännande i slutet,
dom är som bäst när dom är spännande, men då ska fan plannja vinna också!

nåja, nu ska jag se bigbrother.
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0