Godnatt

Har precis kommit upp från ett bad där jag fortsatte läsa på min bok, den blir bara mer
spännande.. Kan verkligen förstå hur denna Anki känner.. Hur det kan kännas när man
inte vet hur man ska göra.. Gå tillbaka eller inte! Men man måste alltid tänka på sig själv
till och börja med. "du får inte andas på min panna, inte få mig falla mer,
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger"

Nä nu ska jag överge den här datorn och läsa lite till så jag är redo att börja med
recensionen imorgon. Så har jag ett problem mindre :) Skönt!

Och imorgon ska jag träffa bella på en fika, var hur länge sen som helst.
Ska bli så roligt att träffa henne, ska krama sönder henne. Vi har så mycket
att prata om, så vi kommer nog spendera många timmar på fiket :)



jag & min fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0