Hell if i

God kväll :)

Jag och olivia har kommit hem ganska nyss till mig, vi har varit och sett på en föreställning
där fenny var med och som vanligt sjöng hon som en ängel :) Det var teater och några låtar
som sjöngs. Alla var duktiga, så himla modigt, skulle nog aldrig klara att stå på scenen inför
så mycket folk. Känns lite läskigt, haha ;p Det var en tjej där som sjöng en rakt in i hjärtat, så
jag undrar.. Varför har bara vissa den talangen? Att kunna sjunga. Önska jag också kunde det!
Nåja, kul att träffa helle, micke och sara idag också :) Jag och olli satt igång med maten direkt
vi kom hem till henne, som vanligt blev det köttbullar, fast denna gång med spagetti  ;p

Nåja, nu är olli i duschen och när hon kommer därifrån ska vi äta kvällsfika och sen blir
det att bädda ner sig och se någon film :) Myspys.


me and my girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0