Hemma


Fan vad illa man mår, tungan känns så jävla uppsvälld, det är riktigt obehagligt.
Hade nog inte haft såhär ont om jag hade opererat mig i januari som det var bestämt.
Men nu fick jag opereras samtidigt jag hade halsböld så. Hoppas jag blivit bättre till
jul, så jag kan äta julmat. För just nu kan ja verkligen inte äta någonting, förutom lite
youghurt eller kräm om jag verkligen tvingar mig. Om jag inte dricker eller äter kräm
eller så, då måste jag läggas in igen och få dropp och står gärna över det.

Igår när jag opererade halsen så var det exakt fyra månader sen jag operera ögat,
så min fråga är vad ska jag operera den 15 april? Börjar bli stammis på sjukan,
och personalen känner igen mig. haha! Men världens mysigaste är dom :)

åh, vill bara sova bort den här tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0