I wanna hold you

Åh, nu är jag helt slut i min kropp.. Har precis dammtorkat mitt rum och lilltoan, medans
jag gjorde det låg en viss paulina i min säng och slöade. Men hon var till liiiite hjälp i allafall.
Sen har vi simmat i en halvtimme(flera timmar blev det inte) och det är ju riktigt boring att
simma, utan musik och bara simma runt flera varv.. Inte så värst kul, men det ger bra träning
så nog går det allt, om man verkligen är inställd på att göra det, som jag var idag. Vi bubblade
även lite, skönt var det :) Så vi har varit igång hela dagen, och det bästa med dagen var nog
solningen, det skönaste iaf.

Väntar på att pappa är klar med dammsugaren, och efter det ska jag skura..
Sen upp med julgardiner och allt vad det innebär :) Sen får vi pusta ut..
Palle kommer och sover ikväll, måste även plugga lite.
Prov på onsdag, fattar jag nått av det? NEJ! :/

update later.
Puss :)


Gosig bild på tessan och david :)

Kommentarer
Postat av: olivia

haha man kan ju inte avslöja allt ;p

2008-12-01 @ 18:15:36
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha. ska du verkligen damsuga?

Tillåter lasse dig att göra de när du pajade den förra gången :D

2008-12-01 @ 18:29:17
URL: http://emmaidorsdotter.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha jaa, men han var säkert lite orolig ;)

Men klara det galant, vi blev inte ovänner igen,

jag och damsugaren. Vi börjar funka ihop nu :D

2008-12-01 @ 18:31:24
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0