Irreplaceable

Godkväll på er :)

Nu är det snart ett nytt år, taggade? :) Det är då fan jag, mer än någonsin! Ska bara lägga
allt bakom mig, det här året har verkligen inte varit mitt år. Är ingen 08a någonstans ;)
Så nu ser jag framemot att börja om på nytt och hoppas på att ha turen på min sida.

Idag har det inte skett mycket, har tagit mig in till stan och solat med frida och elin,
sen har vi varit hos mig ett tag, spelat tusen omgångar av hjärter 7. Elin förlorade mest ;)

Och imorgon blir det först bastu från 2-4 och sen ska jag till pappa där det kommer vara
ett helt gäng. Ska bli kul att träffa alla :) Där äts det middag och så har min syster någonting
på gång, någon slags överraskning så jag är ganska nyfiken. Kommer nog ha svårt att sova
inatt :p Haha! Nåväl, sen blir det fixning och sen vidare för party. Jag ska ha kul, hur kvällen än
slutar ska jag ha varit nöjd. Hoppas jag! Nä, ingenting ska få förstöra min kväll.


En bild från förra nyår. Jag, jessica och elin dansar lite!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0