Juldagen

Då var julafton över, min julafton var jätte mysig :) Är nöjd över mina julklappar och över
det mysiga sällskapet. Det tråkiga är väl att man tänker på denise och hennes nära, deras
jul kan ju inte ha varit så himla rolig :/ Huvva.

Var över till jessica igår också, vi spelade lite kort och bara tog det lugnt, sen gick jag med
palle, fanny emilia och ida till stället där olyckan hände. Tände ljus och så.. Fick en jäkla
promenad också, först till olycksplatsen sen därifrån till radiomasten för att följa ida som
var så skrajj ;p Och sen vidare hem. Stupa i säng på dirren! Det var skönt. Var ju så jävla
kallt ute igår också så brrr. Men allt som allt så var det en bra dag :) Hoppas eran jul var bra!
Lite bilder från igår:

   

Juldagen idag och det innebär FEST för dom flesta, önska att jag var en av dom men nej,
går fortfarande på pencilin och min hals är nog inte så sugen på fest just nu. Får vänta till
nyår istället, sparar iaf på julklappspengarna :) Tråkigt bara att alla girls ska parta och ingen
har lust att vara med mig :/ Såååå, vad gör jag ikväll? Kanske följer med mamma och moffa
på en promenad till stan, hälsa på släktingarna Drugge. Får se, hur jag känner mig :)

Men ni får ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Krya på dig !:)

2008-12-25 @ 19:12:58
URL: http://sannamorsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0