Kevin är bäst!


Klart att kevin vann idol, det visste man ju redan! Han har varit min favorit sen
början :) Han är helt klart bäst, så charmig och helt sjukt bra på att sjunga!

Jag for till wårellarna igår och kollade på idol, mycket trevligt, alltid trevligt där :)
Och som vanligt mycket skratt, eftersom den familjen alltid gör en så glad! :)
Jag spöade såklart erica och safet i skib-bo. Kung som man är i det ;)

Och idag har jag inte gjort mycket, är ju sjuk så vad gör man?
så mina kvällsplaner har ändrats en hel del, blir bara att vara
hemma hela kvällen, frida och paulina kommer och är med mig i allafall :) thanks!
Och emma ringde och hörde om jag skulle med på en fest, en privatfest på brass,
fan vad sugen jag blev. Gratis alkohol osv, niice! Sen bara att träffa massa nytt folk,
men nej. Självklart med denna otur, ska jag ligga hemma och torka ut istället..

Grattis farbror mats på 50års dagen! <3
Och grattis syrran till lägenheten. Jag kommer våldgästa dig hela tiden :D partyyyy!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Blir inget för mg heller älskling, men nästa helg! Då dansar jag inte åt dig utan med dig babe. Love!!

2008-12-13 @ 17:41:42
URL: http://shehani.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, absolut ;D

2008-12-13 @ 17:45:58
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: L

Haha de är simon som har fest ;D

2008-12-13 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0