kom änglar kom älvor det börjar bli kallt


Underbart att vara ledig idag, har sovit länge och morgonen började med bigbrother,
en bra start på min måndag :) Idag hade jag faktiskt tänkt ta min lediga tid till att plugga,
för jag har somsagt en hel del att göra. Så tänkte få det överstökat och sluta skjuta upp det,
som jag alltid gör :p Så idag blir det en massa plugg, men ska snart förbi olli en sväng och
hämta lite saker och sen ska jag och handla med pappsen :) Sen sätter jag igång.

"Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat,
& där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0