lay all your love on me

Ligger här i sängen och ser på bigbrother(big fan of it), snart kommer elin också :)
Hon ska sova över här inatt. Vi tänkte plugga litegrann, och bara mysa på :)
Får se hur mycket det blir av pluggandet då..

Imorgon kommer nog helle till luleå, då ska jag gå med henne på stan,
hon ska shoppa, hon har ju fyllt år så hon har nog cash så det räcker och blir över ;)
jag kanske också hittar mig nått, vill inhandla nå nytt till helgen, var längesen nu..
Efter jag har varit på stan ska jag och olli se fenny uppträda på skolan klockan7 :)

nä nu ska jag se klart bb innan elin kommer så vi kan sätta igång med pluggandet.


puss på gumman! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0