Less

Aj säger jag bara. Jag har så jävla ont i min hals så vet inte vad jag ska ta mig till.
Det blir att fara på akuten idag, för jag orkar inte med det här nåmer, jag är så jävla
törstig, men kan fan inte ens dricka. Ett starkt tecken på att halsbölden är tillbaka.
Trodde fan att jag skulle dö inatt, jag var hur varm som helst men låg samtidigt och
frös och huttrade, var öm i hela kroppen. Och blev helt galen på dem som ringde mig
konstant hela natten.. För efter varje gång jag vaknade hade jag jätte svårt att somna om.
Fan vilken hemsk natt!

Så det blir alltså att fara till akuten, och förmodligen blir det en akutoperation!
Har nog aldrig varit lyckligare än såhär... Kul jul, kul nyår!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare:/ Hoppas det blir bättre snart så du kan följa med mig på häftiga fester ;)

Krya på dig hjärtat!

2008-12-14 @ 15:16:14
URL: http://idorsdotter.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0