Run baby run

Jag är helt slut.. :/

Efter skolan mötte jag upp gutte, thomas, erik och alice. Blev en snabbsväng på
stan, sen tog jag bussen hem. Väl hemma la jag mig och såg på bigbrother, och
i detta avsnitt åkte Gabriella ut, YES! :D Sen somnade jag i en timme ungefär och
då kommer pappa och syrran in och väcker mig för jag skulle göra maten och papi
skulle fara iväg på julbord. Så efter några om och men stiger jag upp och börjar med
maten, kan ju tala om att jag inte var på speciellt bra humör.. Nåja, sen tänkte jag plugga,
men det slutade med att jag somna igen. Så nu sitter jag här, fortfarande lika trött, men
jag kan verkligen inte sova. Måste läsa ut min bok, som fortfarande inte är klar, den tar
ju fan aldrig slut..

Tar bussen till stan halv tio, sover där! Sen solning på morgonen och endast
en lektion, svenska! Imorgon blir det umgås med tjejerna och kanske besök från boden? :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0