Sjuk

Jaha, så då var man ensam hemma, bara jag och katterna här! Tur att dom finns iaf :)
Emilia, linn och ida sitter nog på bussen på väg mot boden nu, om dom inte kommer
tillbaka pga att dom missat den, för dom fick väldigt bråttom där i slutet, som det oftast
brukar vara när man ska iväg med en buss och så festar man. Så ja, här hemma har
det varit lite party, jävligt jobbigt att se på när folk dricker när man själv sitter nykter och
är festsugen. Men det gick an i allafall. Men det var trevligt i allafall och hoppas dom får
en kul kväll på ICE! åh vill också dit :/ Nåja, har man otur så har man.. Är man sjuk så
är man.. Kul lucia, jaaao!

Tänkte bädda ner mig i sängen och se på lite bigbrother och förhoppningsvis så blir
jag trött snart. Har redan sovit, för hade sån feber så blev så hängig så somnade ett tag.

Så det var min lördag.. Antar att eran är tusen gånger bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0