Skip-bo


Har precis tagit mig en dusch, skönt var det :)
Ska snart spela skipbo med mamma, spöa henne i skipbo rättare sagt,
kung som man är i det! Jag och mamma hade en tid då vi spelade flera
gånger om dagen, och jag vann alltid. Hon kanske vann 1/54254 ggr, jag lovar!

Gud så jag längtar efter mina tjejer sara och johanna,
johanna som varit min bästa vän hela livet och sara som är johannas syster,
och även som en syster till mig. Dom är underbara! När johanna kommer hem från
skåne ska jag fara till dom och mysa en massa. Jag längtar så mycket!


Love you!




Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG ÄLSKAR DIG !

2008-12-19 @ 22:00:22
Postat av: Erica

OCH JAG DIG ÄLSKLING!

2008-12-20 @ 00:54:55
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0