So what, im still a rockstar

Har precis kommit in genom dörren, har varit på stan med belly :) Hon shoppa en del,
jag unna mig ett par tights och ett armband, mer blev det inte. Måste ha till alla klappar,
hur fan jag nu ska ha råd. Hey, det är tanken som räknas! Så mina nära och kära får
nöja sig med det dom får :) Har inte köpt en enda julklapp än, men imorgon tänkte jag
och emilia köpa till våra päron. Har inte ens önskat mig nå i julklapp, bara pengar då.
Är inte så brydd längre, är nöjd med vad jag får. Men när man var liten så jämförde man
alltid hur många julklappar man fick med sina kompisar, så jävla töntigt :p
Aja, det var hur kul som helst att träffa belly, hon var söt och bjöd mig på mat,
hon är alltid så generös. men jag ska bjuda igen nångång! :) Sen fick jag även
en tubtop/hög kjol av henne, jätte fin :) Tänkte nog ha den i helgen om det blir
fest :) För det verkar som det i allafall, som vanligt i boden. Men det är skönt
att komma bort från alla idioter här i luleå, finns tyvärr för många här.

Tänkte ta och plugga nu, har engelska glosor till imorgon kom jag på idag.
Men det är lätt att plugga in, sen ska jag fortsätta på min bok så jag kan börja
med recensionen. Börjar känna mig stressad med skolan, är ju bara lite mer
än en vecka till jullovet, åh längtar som tusan! :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: olivia

inte boden igen, orka :)

2008-12-09 @ 20:52:59
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0