Söndag

Godmorgon säger jag!

Har vaknat för ett tag sedan, jag och fernanda var inte hemma förrän 9 imorse så rätt
trött och less var man. Virra bort oss till fel busshållsplats så bussen svängde förbi
oss. Åh så arg man vart :p Nåja, tänkte berätta lite om kvällen :)


Jag, elin och olivia for till helle och mickes party kring sju, massa trevligt folk där
och dans och prat osv :) Sen bar det av till ice, eller vi hann med frasses först för
vi var så jävla hungriga :p Väl inne på ice träffa man en massa kul folk och hade
skitkul, dansa så jag trodde jag skulle dö.. Haha :p men kul var det :) Efter ice for
vi till gutte, sen hann vi med att missa bussen somsagt, tillbaka till gutte, somna
lite snabbt och sen tillbaka till RÄTT busshållsplats, sen fick man gå en rejäl bit
också, så det var hur skönt som helst att komma hem.

Så, det var min kväll :) Tack alla ni som gjorde den bra! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0