Tisdag

Godkväll.

Nu gick frida nyss till bussen och jag tänkte göra en snabb uppdatering.
Var till jessica idag, prata på med henne om allt jag missat, sen satt vi och surra en hel
del med hennes family, dom är störtsköna hela gänget :D Sen gick vi till konsum för att
jessica skulle köpa chips :O Sen vidare hem till mig, där var vi utelåsta hos mamma så
hon öppnade sin älskade chipspåse och satt och snaska i sig. Och jag som är ett jävla
chipsfreak men som inte kunde äta chips var ganska så less :p Men sen gick vi vidare till
isabell, där kunde jag äta nån enstaka chips bara jag hade vatten :) Så det går mycket
bättre att äta nu, men helt bra går det inte än. Nåväl, hos isabell kollade vi SATC filmen,
eller lite av den. Pratade lite om dagens händelse och sörjde. Sen gick jag hem, morfar
hade kommit också, kulkul :) Sen kom frida och vi tog en tripp till max, så där satt man
på max med frida och hennes nuggetsmål, själv sög jag på en mcflurry. Hade gärna
tagit ett skrovmål men det skulle bara vara som att kasta pengar i sjön, för skulle inte
ens få ner hälften :p Efter max mötte vi upp isabell, jessica, maria osv, vi gick till tågrälsen
där min vän gått bort. Tände ljus.. Jag tycker så synd om hennes familj, det är så himla
olyckligt och sorgligt. Men man förstår inte än, att det är sant. Även fast jag sitter och skriver
det här så har inte min hjärna riktigt greppat det. Jag lider med alla nära och kära.
Som sagt, världen är orättvis. Och det finns tyvärr ingenting man kan göra nu..

Nu blev det ett långt inlägg, men har hunnit med mycket idag. Det har varit skönt att komma ut
och vara med vänner. tack för att ni finns och jag vill verkligen aldrig förlora er, man måste
verkligen vara rädd om det man har. Man vet aldrig vad som sker imorgon eller dagen därpå.
Så var rädd omvarandra och håll ihop, i alla lägen. Tack kära vänner och familj, för att ni finns där!

Vila i frid älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0