Shopping

Det blev lite shopping idag, men inga jeans som jag hade tänkt.. Det var så himla mycket
folk och lång kö till provhytt/kassa, man orkade bara inte. Men jag fick med mig en tröja från
diva, ett par bruna stövlar från wedins, en ögonskugga från kicks och en väska från HM :)

Senare ska jag umgås med tjejerna, får se vad vi hittar på för bus ;)
Har för övrigt jävligt ont i benet, jag lyckades ramla när jag gick från bussen, haha aj!


Pratat med mitt gullefjun nyss, hon kommer på måndag och gör luleå osäkert,
så det blir stan med hon, sara och petra på måndag. Ska pussa sönder henne!


BTW, BEYONCE I GLOBEN I MAJ!!!!
JAG SKA DIT, DET KAN NI GE ER FAN PÅ!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

Bara du hinner bli frisk & redo till nyår, för då jävlar ;D

2008-12-26 @ 20:37:52
URL: http://sannamorsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0