Världens bästa morgon!

Min morgon kunde verkligen inte bli bättre! Vilken överraskning jag fick :D
Jag ligger och halvsover och helt plötsligt kommer syster mia, bror jimmy, gurra, elin
och tessan och lilla david in i mitt rum. Hahah, vilken min jag fick. Jag blev så chockad!
Och jag blev så himla glad, kramade syrran flera gånger om! Och första gången jag
träffa david och herregud vilken söt liten prins, och tessan som har blivit såå stor!
Tiden går så snabbt. Och nu är det bara pappa som ska överraskas, han kommer
nog svimma av lycka. Så himla kul att dom har kommit, det var verkligen vad jag behövde! :)

På tal om någonting helt annat, något som gör mig arg är att det är världens storm här i
luleå. Is från taket virrar runt i luften, det är ju farligt att vara ute. Dom har aningar att det
kommer bli en orkan.. Kul nyår? :/ Jävla skit. Men man får hoppas på att det vänder!!

Nu ska jag och mamma gå ner i bastun, ska göra ansiktsmask och bara njuta :)
Sen blir det raka vägen hem till pappa. Där ska jag busa med david och tessan :D
åh är så glad!

Ha en superbra kväll och gott nytt år på er alla och god fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0