you and i both

Jahapp, då har man fått ont i halsen igen. Ont som fan när jag sväljer, kan det vara sant alltså?
Fan också. Kanske måste bli en operation kring jul och nyår trots allt? Nä, jag vägrar fan det..
Kan man ha mer otur med en hals eller? Men ska då inte tycka synd om mig, finns alltid dom
som har det värre.. Alltid!

Ikväll blir det i allafall att se idol, det är de enda jag vet. Tänkte se det med tjejerna,
men vettefan hur det blir nu. Har ingen lust att fara någonstans, kurerar mig hellre.
Så jag är frisk och kan festa imorgon, och denna gång blir det fest i luleå, känner mig
för fattig för att fara till boden och gå ut osv. Behöver pengarna till julklappar :)

men ikväll blir det i alla fall lugnt, och jag ska sova tidigt, inge vaka här! :p
ha det bra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0