You can do it

Elin och frida kom kring 6tiden, vi pratade lite strunt, jag försökte prata i alla fall.
Sen for frida iväg på ett mission och jag & elin satt oss i köket med mamma och
så spelade vi skipbo. Sen kom frida tillbaka och då blev det en massa omgångar
av hjärter7. Därefter tog dom sig en promenad in till stan för att käka på max och
sen ta sista bussen hem. Mmh, käka på max. Blev väldigt glad när dom kom på
den idén. Det vattnades inte alls i min mun, neejdå :p Haha. Jävla ungar ;p fusk.
Då la jag mig i soffan och kollade beck med mamma, den filmen var bra, och
välsedd. Det känns som att det inte finns många beckfilmer, för alla som visas
på tv har man sett tycker jag ;p men bra är dom ändå så det gör ingenting =)

Har haft en mysig lördag, tjejerna och mamma förgyllde den :) tack till er!
Syrran kommer hem snart och hon ville att jag skulle hålla mig vaken, men
känner mer för att sova pga att jag hellre sover bort det onda annars är det
så svårt att somna om. Nej usch, vill verkligen bra bli av med det här nu..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0